A list of things

Småsaker 2009-12-20 17:17:50
Kommentera - 0 st

Denna lista hittade jag när jag var ute och surfade bland alla bloggar och tänkte att den hade rätt roliga grejer. Så here it comes peoples. Mera om mig!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att det bara var 3 arbetsdagar kvar till jullovet.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Satt och år frukost med min pojkvän.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Klädde vår gran

Det sista du sa högt: "Lapparna ligger i påsen" Sa jag till min pojkvän när han letade efter julettiketer till klapparna.


Det senaste någon sa till dig: "Jag tror inte den här räcker" pojkvännen som förösker se om skarvsladden räcker till.


Vad har du druckit idag: Vatten, te, cola och varm chocklad


Vad var det senaste du åt: Sushi


Vad var det senaste du köpte: Girlanger till julgranen


Vad är det för färg på din ytterdörr: Björk-färgad


Vad är det för väder hos dig nu: Kallt coh inget snöfall )just för tillfället i alla fall)


Godaste glassmaken: Gammeldags-vanilj


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jajamensan. Jag visste att samma sag soom jag såg min pojkvän visste jag att det var den mannen jag letat efter hela tiden.


Sover du tungt: Jepp, med snarkningar och allt på köpet


Drömmer du mardrömmar: Väldigt sällan.


Trivs du med ditt jobb: Jepp, mycket tack vare mina trev liga och roliga arbetskompisar.


Favoritklädsel: Pjuks, jeans/ leggings och tisha/tunika


Favoritlåt just nu: Allt på Rihannas senaste skiva.


Vad ser du om du tittar till höger: Vår julgran.


Vad gör dig glad just nu: Att jag har min pojkvän i mitt liv, att hela min famlij mår bra och vetskapen av att jag har det bästa vännerna en tjej kan ha (you know who you are)

Vad ska du göra härnäst: Tänka ut middag


Höger eller vänsterhänt: Höger


Humör just nu: Lugn och harmonisk och lycklig.


Favoritgodis: Choklad


Kläder just nu: Leggings, tisha och raggisar


Sommarplaner: Åka bort men pojkvännen till ett varmt land med en beach.


Hur många kuddar sover du med: 2


Spelar du något instrument: Nope, men jag spelade fiol i 3 år när jag gick i mellanstadiet


Morgon eller nattmänniska: Uppe med tuppen

Vad är viktigast för dig: Att jag, min pojkvän, familj och vänner mår bästaste bäst och är lyckliga.


Är du kittlig: You know it


Snarkar du: Min pojkvän kan lova er att det gör jag, fast inga timmerstockar dock..


Stjärntecken: Våg, diplomaten själv och velig som bara den.


Äckligaste insekten: Spindlar (om det är en insekt??)


Längtar du mest efter just nu: Att få ha jullov och fira jul och nyår. Men mest bara vara en massa med de personer jag älskar mest av alla min pojkvän och min familj.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: