It's the loveboat

The good things in life 2009-08-31 10:44:13
Kommentera - 1 st

Idag ska jag och min stora kärlek på vår andra semesteresa tillsammans (den tredje för min del). Ikväll ska vi hoppa på färjan mot Helsingfors för en kryssning. Ska bli hur mysigt som helst. Och det känns helt oki för mig att åka över till Finland för andra gången, detta då jag inte förra gången var i närheten utav Helsingfors.
Tycker den staden är hur mysig som helst att promenera runt i och jag får chansen att hämta hem ännu en Mumin-mugg till min fina samling.


Den här muggen får nog följa med  i resväskan denna gång.

Vi får hoppas att vi får bra väder också så att man kan gå omkring och inte behöver springa runt under ett paraply hela dagen imorgon. Detta då jag hade tänkt att vi skulle börja vår dag på kauppatori (handlestorget) med en frukost på finskt vis. Sedan blir det till att visa upp lite sevärdheter och till sist en sväng i några av affärerna för att plocka med oss en massa finska godsaker hem som Tupla, Pätkis och Dominokakor.


Så här ser det visst ut inuti i båten. Me like it already...

Hoppas ni också har en supernice början på veckan!


Kommentarer
HelloNicki

Hej, mysig blogg!



Spana gärna in tävlingen som jag har i min blogg som avslutar inom någon dag!



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram!

2009-09-01 09:31:29
http://hellonicki.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: