A morning so filled with love

The good things in life 2009-08-30 10:44:37
Kommentera - 0 st

Idag har jag och min M ätit frukost tillsammans för första gången sedan vi kom hem från Teneriffa. Jag har fortfarande semester, men M började jobba redan i onsdags. Och eftersom han alltid måste gå upp ganska tidigt så sover jag fortfarande när han går ut genom dörren. Men idag började han senare och vi kunde sitta tillsammans vid frukostbordet. det är en av våra helgritualer då vi annars inte kan äta frukost tillsammans under veckodagarna.
Som alltid på söndagr så har DN alla sina brölloopsannonser inne och vi tittar alltid igenom dem. Det är alltid kul att se vart människor har bestämt att gifta sig och vad det bruden har på sig för klänning. Denna morgon hittade vi ett par som hade gift sig i Venedig. M tyckte det var väldigt häftig och jag med såklart. Men sedan började vi spåna i hur mycket det kan kosta och helst plötsligt satt vi mitt inne i en diskussion om hur vi kommer att ordan vårat egna framtida bröllop. Det var som världens mest normala grej att prata om det och jag kände en stor värme sprida sig inom mig när jag tänkte på att leva med M resten utav mitt liv.


Bild:google.com


Så nu när jag sitter här i vår soffa och låter konversationen smälta in känner jag nästan för att gråta. Jag är så oerhört lycklig över att ha M i mitt liv varje dag och det känns underbart att vi har börjat bygga på ett liv tillsammans. Att aldig behöva sitta ensam hemma en söndagkväll, inte behöva laga middag till en person, alltid någon att berätta alla slags nyheter för och någon att alltid älska.

Love is wonderful!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: