The sky is like a Monet painting

The good things in life 2009-04-04 09:19:12
Kommentera - 0 st

Idag har jag varit så extremt hurtig så det finna inte. Eftersom jag missade min tvättid i torsdags kväll bokade min kära pojkvän om den till idag. O gissa vilket pass jag fick då? Jo, morgonpasset från 7-11. Trodde först att jag skulle vara en zombie och vada till tvättstugan. Men hur kan man vara purken när det är sjukt varmt ute redan 7 på morgonen. Va faktiskt så skönt och kliva ut genom dörren för 2 timmar sedan och gå ut. Det var nästan helt tyst och det var bara fåglarna som var vakna med mig. Hade nog kunnat gå ut och gå en runda efter att jag slängt i tvätten, men kände att det nog var bra och ta hand om disken som låg kvar sedan ett par dagar tillbaka.
Nu sitter jag soffan efter att ha ätiti en supermysig frukost med M. Ska snart iväg till stugan igen för att hämta bort all tvätt. Fatta klockan är bara efter 9 och jag har redna tvättat klart. I'm like fuckin amazing!
Sen blir det till att gå ut i det fina vädret för att spatsera på gatorna i stan med min kära mor. För vem kan sitta inne en dag som denna? Nepp, det är förbjudet.

Nu måste jag kila ner till tvätten igen. Vad ska ni hitta på idag ute i vårsolen?

Bild: google.se

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: