Shop to take the blues away

Livet 2008-09-21 11:05:59
Kommentera - 0 st

Idag ska jag o min kompis Frosty åka in til stan o shoppa loss lite. Eller ja, mest han som vill in o shoppa loss lite. Han har nämligen fått inte så glada nyheter från en flicka som han så mycket tyckte om. Men tyvärr tyckte hon inte likadant som han. Så nu för att dränka hans sorger gör vi det i shopping istället för alkohol.


Bild:Google

Älskar o shoppa med Frosty för han är en riktigt modevedveten kille som inte är rädd för att prova nya grejer o crazy grejer. O visst är det nice att ha en killkompis som faktiskt pallar av o springa i affärer med en o ger en ärliga kommentarer när man själv provar kläder. Jag skulle kunna dress him up varje dag om jag fick. Han har en hel drös med superduper snygga kläder som en massa killar säkert skulle bli avundsjuka på. Oki, han kanske inte har världens största garderob med alla designer märken, inte jag heller för den delen (eller jo jag har en massa kläder i alla fall), men han har snygga och stiliga plagg där inne. Plus att han är bra på det sättet att han gärna ibland kan spendera ett par extra hundalappar på en speciell tröja eller ett par skor för att de är klassiska eller just bara finns för tillfället. He's a cool cat.

Men om ni ser en kille på en röd motorcykel med stil schwocha förbi på gatan idag med en snygg tjej bakom honom  så är det vi som gör stan bara...

Nepp nu ska jag göra mig iordning.

Hoppas att ni har en supernice dag i solen.

Puzza

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: