Peabrain

Tankar & funderingar 2008-09-15 22:01:37
Kommentera - 1 st

Jag har varit inne på Kissies blogg ett antal gånger för o läsa om henne smått galna fjortisliv. Visst har de varit roande stundtals att läsa om hennes ytliga bravader och så. Men när jag gick in där sist rann bägaren över o jag bestämde mig för att aldrig mer läsa nått av henne.
Hon har visst precis åkt till Thailand på semester. Där sitter hon o lappar sol o njuter av allt. Men även fast hennes pappa säkerligen har pungat ut med X antal kronor för resan så ska hon sitta o klaga. Helt sinnessjukt när hon t.ex visar upp hotellrummet så är det visst de bästa som de kunde få fram. Rummet är supersnyggt o fint o storleken av en mindre etta. Men hon är såklart inte nöjd eftersom de inte är ett slott. Sedan sitter hon o klagar på att hon nästan blir överkörd av galna thailändare för att hon glömmer o kolla sig runt. Allt är så smutsigt o för mycket folk överallt. Sedan la hon den kommentaren som fick mig att se rött. Hon sa att hon i alla fall kunde gå omkring i en kort kjol pga värmen o inte bli antastad som "lilla stackars Blondinbella som fick 2 fingrar uppkörda i sig" eller nått i den stilen.
Men hallå lilla dumma bimbo, har du tänkt att de du säger o skriver faktiskt uppfattas av människor som ord som är helt befängt. Hur fan kan man vara så jädra dum att man ens yttrar sig om övergrepp på de sättet hon gjort?? Hon har fan inte ett yns smarthet i sig. Fan att tjejer inte kan stå vid varandras sida när sånt här har hänt. Utan man måste fnysa åt det som hänt och typ mellan raderna säga att hon är ynklig som blev antastad och inte kunde avvärja situationen.
Fan om det hände hennes själv då tror jag att hon skulle skriva om de i sin blogg o vilja att alla gav henne sympati. Men jag vete fan om jag skulle göra de när jag vet hur hon tycker o tänker om vad som händer andra.
Sen efter kommentaren har hon tom. fräckheten att skriva "hehe" som att de skulle vara ett skämt att bli antastad. Hur tänker den här lilla idiottjejen egentligen?

Jag har aldrig blivit övergirpen eller antastad på nått sätt, men jag vet att om nån tjej vem som helst skulle bli de så skulle jag inte, aldrig någonsin håna henne på det sättet som Kissie har gjort just nu. det är som att hon tycker att de är oki att killar är närgångna och kanske anser det som en komplimnag, vad vet jag. Men just nu uppfattar jag som de. Alla tjejer borde stå vid varandras sida vid sånna här tillfällen o visa att de under inga omständigheter är rätt. Vill man när man går ut ha på sig sina fina klackar o en söt klänning så ska man få ha de. Jag vill gärna bestämma själv vad jag har på mig och inte bli tillrättavisad av riktilinjer o kriterier. Visst är det bra i vissa skeden, men måste man vara rädd för att bli antastad bara för att man har en kjol eller klänning på sig. NEJ!

Sånna här tjejer som Kissie borde ta o tänka till innan hon öppnar sin lilla mun och sprider dumma ord o kommentarer från en väldigt liten hjärna som hon just nu verkar ha. Skärp dig dumma blondin! Visa att du är en tjej med nått mellan öronen och inte en ignorant kallhjärtad peabrain.

Kommentarer
Therese

Ett ord: sjukt!


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: