Mr A to Z

The good things in life 2008-09-22 18:34:45
Kommentera - 1 st

Igår beställde jag biljetter till min o min kompis till Jason Mraz konsert på lördag. O jag e såååååå glad att jag får gå. Jag bara love love love den kille så. Har längtat efter hans konsert sen i somras då jag gick omkring o önskade att han skulle komma till Stockholm o ha en konsert. Så när jag såg affischer över hela stan med hans face, ja då åkte telefonen fram snabbt och ett mess gick snabbt som attan iväg till min kompis Frosty. Han var genast på g.
Men de tog lite tid innan vi beställde biljetter som sagt. O igår när jag tittade in om de fanns biljetter kvar så stod det bara"Fåtal" så då var ja ju genast tvungen att boka. Så på onsdag ska jag gå o hämta dem o skutta hem lycklig o glad.


Nu kommer hela veckan gå ut på att bara vänta på att lördag infaller o jag får gå o nynna med i alla hans underbart fina och ordvitsiga låtar. Så de kommer säkerligen kännas som en lång vecka, fast måndagen har ju gått förbi rätt snabbt så det är lovande.

Kommentarer
minaya

Hej hej. Länge sen. tack för din fina kommentar. Har haft sjukt mkt att göra senaste tiden.. allt fix med spelningen och så. Det vore så himla kul om du ville komma. Det kommer bli jätte mysigt och kul. Skickar en ordentlig inbjudan till dig på din mail. :-)



Och om du kommer så måste du komma fram och hälsa. :-)



//antonia

2008-09-25 13:24:22
http://minaya.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: