Market myself with Glamour

The good things in life 2008-09-04 18:07:30
Kommentera - 1 st

idag fin min underbara vän reda på att hon fick en tjänst inom företaget som hon sökt. Hon var så glad att de smittade av sig på alla. O jag var jätteglad för hennes skull. Fast kände på mig innerst inne att hon skulle få tjänsten. Hennes entusiasm smittade av sig som sagt och hon tyckte absolut att jag skulle söka en tjänst som sitter upp just nu. Tjänsten heter kort och gott Informatör, marknadsföring. Hon var så söt när hon sa att när hon läste kvalifikationerna för vad de sökte för slags person att de stavade mitt namn. Jag blev verkligen jätterörd utav de.
Som sagt så är det ju nästan logiskt att en informatör ska kunna komminicer bra och alla som känner mig vet att de finns ingen som kan snacka som jag. Är även väldigt språkbevågad, kan behärska 5 språk på olika nivåer, enligt mig själv så de ska nog inte vara problem för mig att få ut information till människor.
Så sagt och gjort, tillsammans skrev vi mitt ansökningsbrev. Jag kunde inte ha klarat av o skriva ett så pass bra brev utan hennes hjälp. Tack underbaraste sötaste!!! Fick till och med beröm av min chef för ett så välskrivet brev. Jag sa de till min kompis o hon sa att hon kunde ge mig den äran..hehe.
Så nu får jag bara vänta o se när de blir intervjuv för tjänsten. De är alltid lika nervöst att gå på intervjuv även om detta kommer vara inom företaget. Men jag har klarat mig igenom en hel del intervjuver tidigare så detta ska nog gå bra den här med. Håller tummarna!


Bild: Google

Så nu när man äntligen är hemma efter en lång och hård dag på jobbet så är det så kul o se att min favorit tidining har kommit med posten. Slängde nästan bara av mig alla ytterkläder och skor för att slita av plasten o sen sätta mig i soffan med min Glamour. O varje gång tidingen kommer så är de lika roligt o bläddra igenom den o inspireras. Glömde nästan bort hur hungrig jag var när jag satt här i soffan o bläddrade. Men till slut tog hungern över o jag var tvungen o slita mig från alla sidor med mode o skönhetstips.
Fast nu måste jag nog fortsätta titta igenom de sista....

Puzza

Kommentarer
Therese

Åhh nu blir jag rörd! Sötaste! Men jag håller fast vid det du är som klippt o skuren för den tjänsten.. o vill du ha hjälp med vad än det nu må vara, så finns jag här för dig! puss


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: