Make it mine

The good things in life 2008-09-13 10:46:59
Kommentera - 0 st

Varför är lördagsmornar så underbart härliga? Jag är verkligen så glad o upprymd varje lördag morron när jag vaknar. Kanske inte hoppar runt i lägenheten, men känslan i kroppen är härlig. Drar alltid ut på den känslan länge. Sätter mig alltid i soffan med datorn, efter att jag plockat lite i lägenheten först (är lite smått pedantisk) och läser mina favoritbloggar, kollar sen SVD o bläddrar bland dagens nyheter för att hålla mig a jour med världen. När magen börjar kurra ser jag till att göra en härligt stor frukost till mig själv. O snart är jag just vid den punkten. Önskade dock att jag hade fikonmarmelad och chevreost hemma så jag kunde göra min favortimacka. Men jag får klara mig med det som finns.
Idag blir det nog äggmacka och grönt té med citronsmak. Älskar o värma upp kroppen med en god kopp té o verkligen njuta av den. Annars blir de alltid bara en snabb kopp på jobbet på vardagarna.

   

Det gäller o ta hand om sig när man kan o planera in dagar då man bara är med sig själv. En sån dag ska jag ha idag har jag tänkt. Sitta här i mina mjukisar tills jag känner att jag vill röra på mig. Så de blir nog en tripp ner till affären sen för att se vad man kan göra för gott till lunch. O som alltid så ska jag parta loss till Singstar och sjunga ut. Har 6 stycken skivor att trala mig igenom så de ska bli superkul.

Men nu ska jag som sagt smörja min själ med en riktigt härlig frukost.

Puzz

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: