Lifesavers

Pretty things 2008-09-14 17:40:06
Kommentera - 1 st

Märkeskläder i alla ära, men jag kan o kommer aldrig kunna överleva utan H&M. Vad man än söker och inte söker hittar man de oftast hos dem. Jag kan helt ärligt erkänna att säkert 50% av vad som finns i min garderob kommer från denna klädkedja. De har alla slags stilar, i alla fall dom stilar jag gillar. Har nog hittat alla mina businesskläder till jobbet där och alla mina jenas köper nu för tiden hos dom. Man kan banne mig få sig en helt ny garderob med alla slaga plagg man önskar när man går in i nån av deras affärer eller tittar in på deras hemsida.
Allt detta fina hittade jag nu när jag tittade in hos dom både igår i deras affär och idag på deras hemsida. Tur att lönen bara är 2 veckor bort..Då kan jag köpa mig en fin kjol eller klänning. Nån av dessa kan nog få en plats i garderoben o bli kompis med min andra nyfunna plagg.

       

 

Kommentarer
Anna

men eller hur, h&m är hur bra som helst :)


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: