24Seven

The good things in life 2008-09-01 19:14:34
Kommentera - 1 st

Jag har inte gått på gym på många år nu. Förut så tränade jag 6 dagar i veckan, 1 och en halv timme per dag. Sen så kände jag att de blev för mycket och jag tröttnade att alltid åka dit. Gymmet låg inte så jättenära hemmet heller, så jag gick dit efter jobbet varje dag.
Men som sagt så tröttnade jag o sa upp mitt medlemskap. En av faktorerna att jag sa upp det var, förutom att jag tröttnade på de, var att de va så fruktansvärt dyrt. Jag betalde nästan 600:- i månaden. Rena rånet enligt mig.

   

Nu såg jag en annons på bussen om en ny kedja gym som har öppnat nämligen 24seven. Jag kollade in de på nätet och ju mer jag lästa destå bättre lät de. Så nu när jag såg att de öppnat en anlägning där jag nu bor och att de hade ett kanonbilligt erbjudande för bara 149:- i månaden kände jag att jag kunde slå till.
De har inte öppnat den nya anlägningen ännu, de slår upp portarna den 28 september, så nu ska jag ladda tills dess. Ska bli kul o börja gymma igen. Känner att jag har lusten i kroppen.
Och ett av de bästa med den här kedjan är att de har öppet 24 timmar om dygnet så jag kan gå dit precis när de passar mitt schema vilket är helt underbart.

Så nu ska de pumpas som bara den..hehe.

Puzz

Kommentarer
Alexandra

den va i solentuna nånstans..men folk var helt galna...slet i kläder och allt hahaha

2008-09-01 20:17:12
http://http:huumlaan.blogg.se

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: