What the hell is the time!?!

The good things in life 2008-10-26 09:27:09
Kommentera - 0 st

Sätter mig här i soffan och har precis gjort mig en kopp te. Har pysslat i lägenheten i säkert  1 timme. Vikt undan kläder, plockat lite och städat hela köket. Slår på datorn och ska ladda in lite bilderna när jag tittar på klockan i datorn. 08:45!! Vadå 08:45!?! Klockan ska ju banne mig vara nästan 10! Så jag tittar på klockan i köket, sen den i datorn sen på mobilen. Jag blir inte klok på nånting så jag ringer mamma o pappa för o kolla vad som händer. O mamma var så klart beredd på mitt samtal. "Älskade barn, det är vintertid nu så vrid tillbaka klockan 1 timme så blir allt som vanligt igen".
Oki, fattar ni nu att jag har inte alls gått upp halv 9 som jag trott utan klockan halv 8.!!! På en söndag har jag gått upp halv 8 för att jag har varit så korkad och inte kollat upp att de blivit vintertid. Gaahh!!! Aja, jag lär väl va rätt trötter ikväll då, men det är ju bara bra eftersom det är måndag imorron igen o jobbar dax.

Men sånna här grejer brukar jag har stormkoll på. Så är lite smått irriterad på mig själv..grrr!. Aja, inget jag kan göra åt nu. Bara fortsätta dagen och tycka att man är väldans hurtig istället...


Min sötaste muminmugg som min bror köpte till mig när han var här på permis.
Den är min kompis på morronen o innehåller mitt té.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: