Truckerdinner

The good things in life 2008-10-22 21:45:48
Kommentera - 0 st

Idag fick Chickenlegs äntligen sitt efterlängtade lastbilskörkort. WIIEE!! Grattis knäppgök!!
som han har kämpat med all teori och varit nervös inför körlektionerna. Men idag gick det vägen då han hade uppkörning. Jag satt på nålar hela dagen och väntade på att han skulle ringa och berätta om han spikade det. Och sen när han äntligen ringde, ja då var jag nånstans och sprang runt på jobbet. Gaahhh! Och när jag försöker ringa upp honom var et ju såklart upptaget. Då vet man ju inte om man ska skratta eller gråta då jag fattar att han säkerligen pratade med sina föräldrar. Så jag föröskte ringa upp honom som en tok. Till slut kom jag fram och han var fortfarande så glad att han skakade. Och jag var så glad att jag bara skrek rakt ut av glädje..hehe....
Så efter jobbet åkte vi iväg och åt finmiddag och firade kortet. Jag mumsade på risotto (som egentligen bara var ris med grönsaker) och scampi och Chickenlegs på en oxfilé toast. Supergott var det! Efter middagen bar det av hem och vi placerade oss i var sin soffa för att tittat på en så hysteriskt rolig film "Don't mess with the Zohan".Om ni inte har sett
den, se den! Så sjukt kul! Har lite smått ont i magen nu efter att ha skrattat så mycket..hihi.


Nu är det bara chill i soffan som gäller tills ögonen inte vill vara öppna nå mer. A lovley day helt enkelt!

Brumma lugnt sötnötar...

Puzz

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: