Spendin' the money

The good things in life 2008-10-11 10:51:54
Kommentera - 1 st

Idag ska ja ut på stan och spendera lite pengar. Eller jag ska gå loss inne på MQ med mitt presentkort hade jag tänkt. Har inget nytt och fint att ta på mig då jag ikväll ska ut och äta middag med en stor drös folk för att fira min och en kompis födelsedag.
Så nu ska jag bara sätta i mina linser hafsa på mig lite smink och trippa ut genom dörren. Annars blir det så sent med allt o jag blir ett paket med stress. Och det vill jag inte ska hända...

Så idag blir det bara ett snabbt inlägg. Men det kommer mer i eftermiddagnär jag kommit hem från shoppingturen.

Hoppas ni har en underbar lördagsmorron!

Puzz

Kommentarer
yasmine

allt bra idag?

kommentera gärna min nya session om du e med där kram

http://www.modellbilder.se/photosession.php?id=28954

2008-10-11 13:00:46
http://yasminegill.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: