So much is happening

Livet 2008-10-20 17:42:40
Kommentera - 1 st

Just nu händer det så mycket bra saker i mitt liv. Tänk om man kunde ha det så här bra hela tiden. Vill inte avslöja allt, men ett av det som gör mig lycklig är mina nya arbetsuppgifter på jobbet. Imorde var jag faktiskt spänd över att åka till jobbet på ett bra sätt. Dagen for förbi så snabbt så jag inte ville åka hem när klockan blev 15.30..hehe.

De andra som händer får vara en hemilghet lite längre till. Men det är bra och jag känner att jag verkligen förtjänar det =)

Just nu är jag så slut efter helgen och första dagen på jobbet på denna vecka så min hjärna klarar inte av så mycket skrivande. Men jag hoppas att ni haft en supermysig helg sötnötar.

Puzz på er..

Kommentarer
Therese

Hej sweetie..



håller på o byter abonemang så inatt fick jag ett kontantkort som inte är laddat så jag har inga pengar på mobilen.



sorry för att jag vidarbefodrat alla ärenden till din privata mail, jag tänkte mig inte för o kollade inte på adressen noga, ber jag så hemskt mycket om ursäkt för. Självklart ska det inte ske igen!



ha en underbar kväll... puss


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: