Snuffles..

Livet 2008-10-01 11:07:34
Kommentera - 0 st

Jahopp, då har även lilla jag blivit biten ordentligt av förkylningsbacillen. Har kännt, som jag tidigare sagt, att de legat i dvala i kroppen. Men igår så kändes de inte riktigt bra när jag kom hem. Misstänkte att de kunde vara på g. Och jag blev inte förvånad när jag under natte vakande 1 miljon gånger för att jag fårr feber och inte kunde sova ordentligt. Fick gå upp en massa gånger för att dricka vatten, gå på toa, ta alvedon och hämta halstabletter.
Sen när man får feber så kommer det här med ont i kroppen med som en extra present. Och det gör de ju inte lättare och leva under dom dagarna man känner sig som värst. Känner att jag måste byta position i sängen hela tiden och desamma när jag sitter i min stora Fatboy (är som en jättestor sacosäck) i vardagsrummet. Varför ska de göra ont och vara förkyld? Tycker det är en helt onödig sidoeffekt..hehe

En sån här Fatboy ligger jag och chillar i and i love it.


Aja, ingen förkylning försvinner snabbare om man klagar mer på den. Den hänger med som ett plåster till såret under har läckt och man äntligen ta bort den. Hoppas på att det här såret läcker snabbt bara.
Nu ska jag fortsätta sörpla på min mastodont stora kopp med té och snyta mig en mlijon gånger så jag får ont runt näsan och ser ut som en clown.

Hoppas ni har en bättre onsdag än lilla mig..

Puzz

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: