Snuffles day3

Livet 2008-10-03 11:09:29
Kommentera - 0 st

Jahopp så blev det en till dag hemma pga. denna förgrymat jobbiga förkylning. Men ett plus är att jag inte längre har någon feber att tala om. Så ont-i-kroppen-känslan börja avta den med, vilket är så skönt. Så snart är man en kärnfrisk människa igen.

Kom på en sak som var väldigt bra med att vara förkyld och det är att jag spara en massa linser. Tada! Blev väldigt glad när jag fattade det imorse när jag höll på att gräva runt i badrumsskåpet. Endags linser är inte det billigaste och speciellt inte nu när jag bestämt mig för att byta upp mig lite. Jag har nämligen investerat i linser som återfuktar massa gånger mer än mina gamla. Hann prova ett par innan förkylningen kom och jag var helt såld på dom. Annars brukar mina ögon blinka frenetiskt när klockan börjar bli mycket på kvällen eftersom det är så torra, men med dessa nya linser så var jag i himlen hela långa dagen. Så nu har jag sparat in 3 par och jag är superglad för det. Alltid nått.

   

Men även fast jag känner mig lite bättre så ska jag inte hoppa över ån ännu. Ska ta min mammas råd och fortsätta med febernedsättande idag med och hinka mina koppar té mixat med ett och annat glas echinaguard. Då borde jag vara rätt så prima imorron...
Men nu vankas de frukost för min lilla mage säger det.

Hoppas ni har en underbar dag sötnötar.

Puzz

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: