Snuffles Day 2

Livet 2008-10-02 11:36:27
Kommentera - 1 st

Nehepp, inte gick de över som man trodde de här med förkylningen. Trodde att jag bara behövde vara hemma igår och sen skulle jag må en massa bättre. Men det blev en dag till hemma i soffan och litervis med té på det. Tur att man har en miljon sorters té hemma annars skulle jag nog kräkas på de vid det här laget. Och honungen går åt som bara den. Behöver ju de för att halsen ska bli len. Jobbigt att de jämt killar och har sig. Men men, inget går över elelr bort om man klagar. Förkylningen kommer sitta i tills den tycker att det är dax att lämna mig. Och jag hoppas innerligt att den vill flytta ut innan helgen. Så jobbigt om den går åt pipan bara för ett man är snorrig och febrig.

Nee, nu ska jag fortsätta dricka mitt té och sen hoppa in i duschen. Det gör nog att man känner sig lite friksare o piggare oxå.

Puzz 

Kommentarer
Petra

Tävling på min blogg idag igen! Ett par snygga örhängen kan bli dina! Titta in! :D

2008-10-02 12:40:57
http://petras.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: