Skaduusch

The good things in life 2008-10-02 22:05:55
Kommentera - 0 st

Har precis sett Kung-Fu Panda. Ohh shitsoo vad rolig den va. Låg o smålog hela filmen igenom. Kunde inte riktigt skratta då jag började hosta varje gång jag började göra det.
Tror kanske jag kan bli lika kär i Panda Po som i Stitch från filmen "Lilo & Stitch". Har nänligen en liten Stitch gosedjur på mitt nattduksbord som jag fick av en kompis när hon var iväg till USA. Så mycket älskar den lilla krabaten att mina vänner köper mjukisdjur av honom till mig som souvenirer. Ni skulle sett mitt face när hon plockade ur den ur påsen hon hade med sig till mig...it was priceless.
Men om ni inte sett den kickanden pandan från japan med den söta lilla bellyn, gör det. Den är superfunny och det är en massa coola skådisar som gör rösterna. Jag satt hela filmen igenom och föröskte luska i hjärnan vem som var rösten till Shifu. Men poletten ramlade aldrig ner. Tur att jag kollade på eftertexterna för annars hade jag blivit heltgalen. Men Dustin Hoffman har en väldigt speciell röst så konstigt att jag inte fattade att de va han från början. Men men, nu vet att de var han och jag kan sova lugnt i natt..hehe.


Kan nästan se framför mig lite Jack Black i Pandan Po...

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: