Recap time

Livet 2008-10-15 19:10:18
Kommentera - 1 st

Oki nu har jag inte skrivit några inlägg på ett oar dagar, men har helt enklet varit busy med mitt liv. Känns bra att ha det som anledning till att inte sitta vid datorn.

Men kan ge er en linte och smidig recap om vad som hänt.
I lördags var det så äntligen dax att fira mig och en kompis då vi båda fyllt år. Vi hade en fin middag på Patricia där vi fått det fina Churchill rummet till förfogande. Även fast lilla jag räknat åt helskotta fel vad gäller antalet middagsgäster så var det supertrevligt. Alla vi 11 som ändå kom hade det jättetrevligt. Jag fick superduperfina presenter som ni redan har sett i tidigare inlägg. Kvällne var verkligen lyckad förutom att vi inte fick skaka rumpan lika mycket som vi önskat. Men jag var happy ändå då jag fick spendera tid med mina underbara vänner. Tack alla ni söta som kom och firade mig o Camilla!

Sen har det varit en massa flyttbuisness. Jag och Chickenlegs har halat över alla mina flyttkartonger till hans vind som han så snällt har tömt så att jag får plats me allt mitt bråte. Fast jag har varit väldigt duktig då jag fått ner allt i baar 12 flyttkartonger så jag har slängt och sorterat bort en hel massa. Men det är bara saker och man behöver inte spara på allt man har köpt på sig med åren. Så nu står nästan alla mina ägodelar på vinden här. Det är verkligen ett gympass eller 2 att flytta kartonger. Pust! Och fina blåmärken fick jag på köpte på hela underarmarna. Men men..petiteser!

Har oxå mitt i allt virrvarr varit på bio och sett filmen "Mamma Mia". Och jag kan verkligen stämma in med alla som sagt till mig att den är helt underbar. Jag satt verkligen o log nästan hela filmen igenom. Det är nått med ABBAs låtar som får en och få en varm känsla i magen. Sjöng med i alla låtar och ville helst inte att filmen skulle ta slut. Jag ville bara höra fler och fler låtar. Ni som inte har sett den ännu GÖR DET!


Idag fick jag för mig att jag skulle räkna alla mina småmynt jag samlat på mig under en månad och insåg att jag hade 500 kr o min lilla korg. Jag blev helpaff! Så jag samlade ihop mina småslantar och traskade glatt ner till banken och satte in dem på kontot. Man kan ju inte ha 500 kronor i mynt liggandes hemma bara sådär..hehe. Blev mäktad imponerad av mig själv att jag lyckats samla ihop så mycket o småmynt.

Så i kort sammanfattning har jag helt enkelt ätit mat, flyttat lådor, sjungit ABBA låtar och räknat mynt. Intressant liv jag har va..hehe.

Kommentarer
minaya

Tack miss H.. :-) Tack för all pepp!!

Ja, det är spännande. Och jag har en spännande tid framför mig känns det som. kan inte vänta!!! :-) läs i bloggen om mina bravader idag. :-9



Kram kram

2008-10-15 23:52:55
http://minaya.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: