Perks with beeing sick

Livet 2008-10-02 13:11:57
Kommentera - 0 st

Visst är det väldigt tråkigt att vara sjuk och sitta hemma och våndas i flera dagar i sträck. Men det finns en massa bra födelar med det också om man är så pass sjukk att man klarar att gå några steg lite då och då. Här kommer en liten lista på mina favoritgrejer som jag  göra när jag ligger hemma och är sjuk som får mina dagar att inte vara allt för booooring.

- Titta på filmer man aldrig hinner se annars. Bra om man tittar på sorgliga filmer för då får man gråta och rensa ut allt klägg, if you know what I am saying.
- Maratontitta på serier man älskar. Jag brukar alltid köra Sex and the City.
- Spana in alla roliga day-time program på tv t.ex: Oprah, Rachel Ray, Ellen Degeneres Show. Riktiga housewife program, men underhållande.
- Testa massa olika sorters té. För att sen tvinga sig själv och springa till toan en miljon gånger fast maninte orkar.
- Läsa massa olika tidingar som man köpt på sig, men inte hunnit bläddra igenom.
- Läsa alla bloggar man inte hunnit hänga med i.
- Göra en massa bra och coola playlists i i-Tunes. Som man senare undrar varför man gjorde, eftersom de komponerades i en knasig feberyra.
- Skratta till knasiga klipp på YouTube. Jag lovar att man blir firskare snabbare om man skrattar lite mellan varven.

Sen hinner jag nog inte med mera eftersom jag somnat mellan varven oxå. Men när jag är vaken så är det nått av grejerna ovan som jag gärna sysselsätter mig med.

Har ni några andra roliga saker ni pysslar med när ni är sjuka och fast hemma i soffan/sängen? Please share with the people..

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: