Nämen dra på trissor...

Tipstajm 2008-10-03 15:19:51
Kommentera - 0 st

Seglade precis in på Gratisbio för att se om jag helt mystiskt fått in några fler poäng på mitt konto. Och fatta vad förvånad jag blir när jag ser att jag snart är uppe i 2000 poäng!! Jiihoo!! Jag var verkligen lite skeptisk mot den här sidan och trodde inte att det var så enklet som de sa att det var att plocka hem poäng. Men det verkar det vara. Så snart får jag klicka hem ett presentkort på 700 kronor.

Vill du oxå börja samla poäng för att få hem gratis biobiljetter eller presentkort på din favortiaffär så klicka här eller på bilden nedan. Genom att bli värvd genom mig får du hela 75 poäng som välkomstpresent och du kan redan när du har 300 poäng (tror jag att det är, är inte helt säkert) så kan du få hem din första biobiljett.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: