Memory not so good..

Livet 2008-10-09 08:21:35
Kommentera - 0 st

Vaknade för 45 minuter sen och gått omkring och trott att det är onsdag hela morgonen. Tyckt synd om mig själv som måste "våndas" på jobbet i 2 dagar till innan helg.
Men så nu när jag satt här och kollade igenom lite mail och kommentarer så kom jag på att de är ju faktiskt torsdag idag. För jag kan ju inte fylla år två dagar i rad heller...hehe. Även fast det hade varit väldans kul om man kanske fick fira i dagarna tre eller nått sånt. Tänk va mycket presenter man hade fått, men tänk va mycket man måste träna efter all god mat..hehe.

Nepp nu ska jag fixa iordning mig eller inte mig men min lunchlåda. Sen bär det av till jobbet återigen. Men imorron är det fredag..JJIIHHOOO!!

Puzz på er

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: