Legends in the dark

Mina älsklings beats.. 2008-10-28 20:41:09
Kommentera - 3 st

Orkar inte skriva så mycket ikväll. Är helt helt slut även fast det bara är tisdagkväll o har fortfarande 3 dagar kvar innan det är helg. Men men, det är bara att bita ihop. Har i alla fall en grymt nice helg att se fram emot då en av mina underbara kusiner från Finland kommer över och hälsar på. Vi ska ut o dansa och shoppa och bara ha en hel tjejhelg. Ska bli så himla kul.
Men nu orkar jag inte skriva mer, så ni får hålla till godo med lite skön musik ikväll istället. Bara en massa sköna soullegender som verkligen kan rädda alla trötta trista mörka höstkvällar...


Stevie Wonder "Lately". Oslagbar låt..


Luther Vandross "Superstar". Min absoluta Luther-favorit..


Cool & The Gang "Cherish". Oh, the good old days of mellanstadiet...

Kommentarer
HannahSthlm

Supersöt header du har:)!

2008-10-29 10:42:11
http://www.hannahsthlm.se
therese

Saknar dig med hjärtat! stor blöt puss

Minaya

NO YOU DI´ENT





Fasen... alla mina älsklingslåtar.. Jag tror kära miss P att du och jag är mer lika än va vi tror.. kolla bara på quizen du skickade.. Hahaha



Kram

2008-10-31 18:27:58
http://minaya.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: