It's my birthday

The good things in life 2008-10-08 20:03:38
Kommentera - 0 st

Idag fyller lilla jag ett år till.
Det har ramlat in en hel del sms och samtal under hela dagen. Kändes som att telefonen aldrig skulle sluta vibrera på skrivbordet på jobbet idag. Underbart värmande att alla vänner och bekanta kommer ihåg en.
Och en hel massa kramar fick jag under hela dagen oxå av alla mina underbara arbetskollegor. Det var faktiskt jättekul och vara på jobbet just idag..hehe.

När arbetsdagen var över så ville mamma och pappa att jag skulle åka över till dom på lite födelsedagstårta. Så Chickenlegs kom och hämtade upp mig på jobbet. Sen åkte vi förbi affären och köpte med oss en supersmarrig tårta som vi 4 smarrade på. Var supermysigt att sitta och dricka ur mormors gamla fina kaffekoppar som jag älskar. Mamma tar bara fram dom när det är födelsedagar så det känns alltid lite speciellt.
Sen när tårtan satt fint i magen åkte jag och Chickenlegs iväg till vårna favorit kinakrog Hong Kong för att köpa med oss födelsedagsmiddag hem. Så ikväll fick jag mumsa på min favoriträtt friterad kyckling.


Kanske inte ser så aptitretande ut, men oja va gott det är...

När jag sprang in på toa en snabbis hade Chickenlegs trollat fram presenter till mig. Gissa hur glad jag blev när jag fått ett presentkort på MQ för 1000 :- och parfymen Be Delicious från DKNY. Jag hoppade upp och ner som en litet barn. Han fick en stor kram av världens gladaste bästa vän. Ibland så blir jag så rörd över mina vänner och att de faktiskt spenderar sina pengar på lilla mig och tänker på mig.



Chikenlegs fina presenter till mig

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: