Dinner & drinks

The good things in life 2008-10-12 11:31:53
Kommentera - 0 st

Igår var det födelsedagsmiddag för mig och min kompis.
Jag hade misskalkylerat lite med antal personer som skulle komma så vi fick sitta i "det fina rummet" även fast det säker fanns en massa andra sällskap som faktiskt var så många så de kunde fylla upp det rummet. Men det var nice och vara lite "top of the line" för en kväll. Middagen var verkligen jättegod och eftersom det var lilla jag som fyllde år så fick jag hela min fina middag gratis. Plus den finna middagen fick jag en massa superfina presenter från mina vänner.




Underbara presenter från min kusin. Jepp it's me on the bag! Coolt va!



Frosty vet att jag älskar rosa och sushi.


I detta lilla paket gömde sig dessa underbara smycken..

Jag älskar smycken från Pilgrim och mina abretskompisar vet om det..

Kvällen var perfekt och jag hade så himla kul i sällskap av alla mina kompisar. Tom. min bästa vän från Motala kom upp till Stockholm och var med på middagen. Thanx Boo, I love you forever and ever!!!

Nu ska jag fortsätta chilla i soffan och titta på "What happens in Vegas"..
Perfekt söndag!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: