Big Bag

Pretty things 2008-10-02 13:51:10
Kommentera - 3 st

Jag har redan allt för många väskor, men man kan väl aldrig få för många. Inte enligt min mamma i alla fal. För det är tack vare henne som jag är helt galen i väskor och skor för den delen. Jag kommer ihåg när jag var liten och gick i hennes garderober och prövade alla hennes skor. Hon har fortfarande så många fina skor. Och många gånger när vi träffas har hon ett par nya på sig som jag blir grymt avundsjuk på eller så har hon nån skitsnygg väska som hänger på axeln.
Så tack vare min mamma så vill ja bara ha ha ha denna väska. Jag har nån slags förkärlek till stora väskor, eftersom jag gillar ha med mig halva mitt hem hela tiden.


Bild: Chique

Denna superfina XL-size väska fastande jag för inne hos Chique. Älskar den lila detaljen med att sömmarna är markerade och vita. Och fikan på framsidan är oxå så snygg. Hoppas på att den kommer in till lagret när mitt köpstopp är hävt. Inte kul när man ser att det står slutsålt. Men jag förstår att många vill ha den om den bara kostar 399:-

_________________________________________________________________________________________

UpDate
Mailade Chique och fick precis det hjärtskärande beskedet att väskan är helt lsut och inte kommer att komma in igen. Oh, what is a girl to do know then?!?!

Kommentarer
Dress Like a Princess

Finfin blogg :)

Dress Like a Princess

Ååh tack, gud vad gullig du är gumman :) Hoppas allt är bra

Julia

tack så mycket!



fin blogg förresten! :)

2008-10-02 14:25:49
http://jjuullan.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: