Beauty08

Shoppingbag 2008-10-26 09:55:29
Kommentera - 0 st


Igår var jag och mina 2 vänner T och Mbeautymässan i Kista. O boy, vad det var folk där eller rättare sagt o boy vad det var tjejer där. Man kom knappt fram nånstans. Vi tjejer blir som förbytta när det kommer till gratisprover och goodiebags. Vissa stånd fick man kriga sig fram till, bokstavligen. En av dem var Make Up Stores stånd. De var så sjukt mycket folk hos dem hela tiden och anledningen till det var nog att det va så hemskt billigt. Men vi stannade ju ine bara vid deras stånd utan vi gick omkring flera varv på mässan och kollade in allt. Man blev rätt snurrig efter ett tag, men det var kul ändå och se vad för spännande och nytt som fanns ute på marknaden. Men det som fanns mest av på hela mässan var allt som handlade om naglar. Överallt var det nagelteknologer och lack. Och jag fick ju så klart med mig några av dem tusentals lack som fanns på plats. Med hem kom också en necessär från Make Up Store som nästan kan funka som en eveningbag, så snygg är den.

Min fina necessär från Make Up Store


Två nagellack från Mavala (den rosa är från rosa bandet kampanjserien)
 och den stora från China Glaze.

När jag väl kom hem hade jag så ont i fötterna då jag innna vi gick och efter att vi skulle gå hem gick i Kista galleria också då alla 3 ville shoppa lite. Jag bara lade mig i soffan och föll i en skön dvala. Jag var verkligen helt slut i kroppen. Men det var superkul på mässan och om den hålls nästan år igen kan ni sätta pengar på att ni hittar mig där igen.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: