A finnish weekend..

Family 2008-10-31 18:16:50
Kommentera - 1 st

Ikväll kommer min kusin från Finland hit för att hålla mig sällskap hela helgen.
Så ikväll har vi bestämt att vi ska ut o dansa hela natten lång och min underbara Chickenlegs ska med han med och vara lite cool i baren. Har kommit fram till att Ambassadeur blir det perfekta stället att visa en finne hur vi festar här i Stockholm plus att de spelar min favomusik soul o r'n'b. Så då vet ni en som finns på dansgolvet heeeeeeela natten. O eftersom jag inte dricker så mycket så kan jag dansa utan att skäma ut mig...



Nu ska jag vila lite så jag orkar vara ute o svira hela natten.

Puzz på er o hoppas ni har en underbar Halloweennatt.

Kommentarer
Minaya

Herre guuud, jag är så uppe i mig själv så jag har tokmissat att det är Halloween idag.. fy fasen va inte med jag är.. hahaha



jaja,, ska jobba natt nu så så jag får skrämma mina patienter istället!



Mizz.. har du facebook?



kramizar

2008-10-31 18:26:27
http://minaya.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: