Where have all the Kissies gone

Tankar & funderingar 2008-11-03 19:22:45
Kommentera - 0 st

Var inne på bloggtoppen idag och tittade igenom mina favorit bloggar då jag helt plötslugt inser att Kissie som alltid varit högt uppe på listan inte ens längre helt har försvunnit. Senast jag tittade in på henns blogg var när jag läst på nån annans blogg att hon blivit dumpad av Spotlife. Och detta kanske var för 2 veckor sen eller så.
Jah förstår absolut varför de ville avsluta sitt samarbete med henne. Hon var/är helt ärligt sagt rätt korkad. Hon var verkligen en tjej som snackade först och jag vet inte ens om hon tänkte efteråt. Hon trodde väl att hpn var "untouchable" eller nått och allt hon sa var skitcoolt och ballt. Jag tyckte synd om den tjejen redan för länge sedan efter jag läst hennes blogg ett par gånger. Hon är verkligen ytlighet personifierad. Allt i hennes liv gick och går väl ännu ut på hur blont hon kan få sitt hår, hur mycket mascara hon kan smeta på och hur visa hur mycket pappas kort kan köpa henne. Hon tycker det är otroligt roligt att trycka ner alla som inte lever på Kungsholmen och går på Jensen, har dalig fika på Espresso House på Stureplan och har en bästa vän som ser ut som hon blivit träffad av en granat.

Sorry, jag kanske verkar jag vet bitter eller nått. Men när man blivit lite äldre så får man lite perspektiv på saker o ting. O Alexandra tror sig vara så himla vuxen hela tiden, men vet inte alls vad det betyder att tänka som en vuxen. Men kul o läsa om hur hon försöker fronta som det. Jag menar vilken smart och normalt tänkande människa går ut o tränar i pusch-up BH och full-blown sminkning?? Jo men det verkar som en smart idé i en sommarvärme på typ 27 C. Eller jag vet inte...
Nä men tillbaka till varför jag anser att det var en smart grej av Spotlife att avsluta samarbetet. Jag som företag skulle aldrig vilja associera mig med någon som säger så korkade o icke genomtänkta saker som hon gör. Jag skulle skämmas om jag blev ihopknuten med henne på ett sätt eller annat.

Ser inte detta som en smutskastning utan bara min helt personliga uppfattning om en tjej som verkligen desperat försöker hitta sig själv så allt hon gör verkar bli fel och allt hon säger har ingen mening. Sen är det lite värre att hon har gjort det offentligt hittils och tror att alla som är inne på hennes sida och läser för att det är intresserade av hennes liv på riktigt. Men som sagt hon söker bekräftelse men det är hemskt att hon verkligen gjort det på fel sätt hittills. Hoppas på att hon inser själv vad hon vräkt ur sig och tänker efter 2-3 gånger innan hon kommer tillbaka till ytan. Eller vad tycker ni?

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: