These boots are made for walkin'

Pretty things 2008-11-18 19:58:02
Kommentera - 0 st

Mina fina stövlar som jag fick av min mamma i födelsedagspresent har gått sönder i hälen. Det går inte att laga hos Mr. Schumacher så nu måste jag köpa nya. Men istället för att investera i ett par superduper dyra så tänkte jag köpa tre par från Skopunkten för nästan ingenting. De har ju det där erbjudandet att man tar 3 men betalar bara för 2 par. Och om det skulle gå sönder så är det inte hela världen då man har 2 par till att använda.Så här kommer några av de skor jag kan tänka mig att köpa.

 


Blir bara svårt att välja bort ett par. Får verkligen fundera igenom det. Men tänk vad nice och komma hem med 3 par skor. Jiipiii!!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: