Sweetin' like a pig

Livet 2008-11-03 17:43:24
Kommentera - 0 st

Efter en lång och stressig dag på jobbet så är det verkligen superskönt att dra sig till gymmet och bara pressa ur sig all den energi som finns kvar i kroppen. Jag sprang och powerwalkade som en galning i 20 minuter så snacka om att jag kommer ha ont i mina ben o min rumpa imorron. Men det är det värt.
Så nu ska jag vispa ihop lite middag vilket är nudelsoppa. Så vi snackar verkligen vispa ihop. Jag är verkligen så utpumpad att jag inte orkar göra nån gourmet middag. Och dessutom är jag farligt beroende av nudelsoppa och specielt räksmak, mumsan.
Nepp nu vattnas det för mycket i munnen så middag it is.



Puzz på er sötnötar

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: