Kick your ass..

Livet 2008-11-21 21:59:22
Kommentera - 0 st

Har precis anmält mig till kickboxning. Kände att jag tyckte det lät nice när min arbetskamrat pratade om det och att hon utövade det. Så till januari ska jag lära mig att vara lite agressiv i 1 timme och verkligen pressa mig själv till att sparka hårdast och skrika högst när jag träffar kudden..hihi. Känns lite läskit, eftersom jag den person som alltid säger att jag inte tycker om att slås. Första passet är ett prova-på-pass, så om det skulle kännas fel så behöver jag inte betala terminsavgiften. Det tycker jag är jättebra. Ska bli superkul och jag ser jättemycket fram emot det redan nu. Bra julklapp till en själv tycker jag..

  

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: