Just another tuseday

Livet 2008-11-18 19:38:12
Kommentera - 0 st

Då har man tränat igen. Idag har jag dock varit extar duktig och höjt min tid på löpbandet från 30 minuter till 40 minuter. Och mitt intervall tränande börjar löna sig. Jag orkar springa längre etapper för varje vecka, så jag märker verkligen hur träningen ger resultat. Är så jädra kul att jag sitter och kollar på en kilometermätare mer än vågen. Jag har säker gått ner lite i vikt, men det är liksom helt ointressant. Jag vill hellre se reslutaten i hur mycket jag orkar än i hur många klädstorlekar jag gått ner. Så idag har jag promenerat/sprungit 5 kilometer och jag var så nöjd med mig själv...hihi. Små steg för andra men stora för mig. sen så fick såklart min lilla mage sig en omgång efter att jag sprungit så som armarna med. Så gick verkligen igenom hela kroppen.
Det är väl därför jag nu sitter här i soffan helt utslagen efter en supergod middag. Sitter och skrattar åt dubbelavsnitt av "Vänner" och känner att magen verkligen fick sig en omgång den med. Ajaja...inte skratta.


Bild:Google

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: