Dress me up pretty....

Pretty things 2008-11-22 11:34:59
Kommentera - 1 st

Nu skulle jag vilja förgylla garderben med lite fina klänningar som man kan se söt i när man går ut och befinner sig på diverse julfester i nästa månad. Dessa skulle jag kunna tänka mig att beställa hem och låta dem flytta in i min garderob.

ASOS Backless Bustle Prom Dress Click on images to enlarge them

Lipsy Exclusive To ASOS Corset Wrap Dress

Full Circle Bow Front Strappy Dress

ASOS Wrap Front Satin Bandeau Dress

ASOS Contrast Ruffle Dress
Bilder: asos.com


Kommentarer
minaya

Wow vilka fina klänningar. kan inte du ge mig lite styligtips.. haha.



Vad är det som gäller inför nästa år, och vad gäller nu fresten??



Annars är det sjukan som gäller för min del just nu. Sitter ocj "Jobbar" haha.



Video på tisdag.. iiiiii..

2008-11-23 03:38:08
http://minaya.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: