chillin and relaxin..

The good things in life 2008-11-21 21:16:21
Kommentera - 0 st

Ikväll är det bara chill på hög nivå som gäller.
Har jobbat fram till 18.00 och sen var jag så jädra hurtig att jag faktiskt drog mig själv till gymmet för en 1 timmes pass. Har hittills avverkat 1.1 mil på löpbandet denna vecka. Det är rätt duktigt av mig. Har tänkt att ta ett pass imorron igen, sen vilar jag upp mig på söndag. Ska nog inte köra så hårt imorron, men lite ska jag svettas. Ska nog köra igenom armarna då jag bara koncentrerade mig på ben ikväll.
För att ge mig själv en belöning för att jag jobbat på så bra i veckan så har jag svängt ihop en smarrig hallonpaj och till de har jag gjort vaniljsås. För min paj ska simma i sås. Då är det som godast. Tillsammans med filmen ska jag titta på "Döda Poeters Sällskap". Det är en så grymt bra film och jag gråter lika mycket varje gång jag ser den. Väldigt stark film med en väldigt bra story.
Hoppas att ni har en mysig kväll vad ni än gör.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: