Söndag

Family 2008-06-22 09:49:21
Kommentera - 0 st

Vaknade tidigt imorse, trodde jag. Kollade på klockan o den visade kvart över 8. Men i Finland går dom en timme före, så den va kvart över 9. Men de tog ett tag innan jag fattade det. Jobbit det där med tidskillnad. Även fast det bara handlar om en timme. Trodde jag va jättehurtig där ett tag. Va uppe först av alla..hehe. Men de andra hoppade upp ur sängarna typ 5 minuter efter mig.
Hunden följde efter mig som ett jädra klistermärke o katten följde efter som ett tuggumi som fastnat under skon. Var lite jobbigt när man inte kunde gå nånstan utan ett de två följde efter i släptåg..hehe. Va tvungen o typ slingra mig in på toa för o slippa dom.

Idag händer de inte så mycket. De e bara chill on the hill. Tur att det finns en dator så jag kan fördriva tiden om det blir långtråkigt.

Puzz

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: