Sommargarderob

Pretty things 2008-06-18 19:15:28
Kommentera - 0 st

Nu måste jag juh bara lägga upp en ny sommargarderob eftersom den gamla försvann. Inte så jobbigt eftersom jag kan ersätta den gamla me en massa nya godsaker.
Alla fina plagg o skor hittar ni på www.asos.com o väskorna finns hos www.eluxury.com .

Fairground Satin Stripe Frill Shirt Skjorta/Asos    ASOS Cowl Back Bandeau in the style of Eva MendesClick on images to enlarge them Linne/Asos

ASOS Pin Tuck Ruffle Edge BlouseTröja/skjorta/Asos   ASOS Butterfly Print Scarf Top Linne/Asos

Famous Forever Made In The 80'S Carebear Tee Famous Forever t-shirt/ASOS ASOS Tokyo Long Line Shirt Skjorta/Asos

Click on images to enlarge them Shorts/Asos  ASOS Cap Sleeve Utility Playsuit Shortsdräkt/ Asos

ASOS Roll Hem Stripe Slouch Trouser in the style of Rihanna Chinos/Asos  Firetrap Lightweight Boyfriend Jeans Jeans Firetarp/Asos

Lipsy Tiered Bandeau Dress Lipsy klänning/Asos  ASOS Border Print Prom Dress Klänning/ Asos

Peoples Market Belted Fairy Print Silk Dress Peoples market klänning/ Asos

Steve Madden Satin Platform Knot Front ShoeASOS Twist Front Flat SandalKeds Classic Laced Plimsolls
Alla skor från Asos (ville lägga till en hel drös med mera skor, men får nog göra ett eget inlägg om bara dom..)

Dior Gipsy bag/eLyxury Marc Jacobs clutch/eLuxury

Michael Kors Wicker clutch/eLuxury

Om jag hade så mycket pengar så d sprutade ut ur min plånbok så hade allt detta redan funnits i min garderob.

Hoppas ni får lite inspiration från denna önskegarderob.

Puzz

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: