Smink till dörren..

Pretty things 2008-06-25 14:02:45
Kommentera - 1 st

Jag blev tipsad va en kompis o anmäla mig till ett hemskick av smink och skönhetsprodukter direkt i brevlådan. Hon har snackat om den här grejen jag vet inte hur länge. Så idag kom jag på de o ställde mig i kön för att få en egen liten påse me goodies. Beautybag heter företaget som har denna tjänst. Det kostar 299:- plus frakt men de finns varor i påsen för dubbelt så mycket mer. Ett kap! O superpraktiskt när man kan få nya grejer hem, så slipper man springa runt på stan o leta som en galning.
Här får ni lite info om dom.

Vad är en Beautybag?
Beautybag är en förpackning fylld med spännande och exklusiva skönhetsprodukter. Den lyser i rosa, har formen av en shopping-bag och kommer hem till dig 4 gånger per år.

Beautybag ger dig möjlighet att prova allt från klassiker till säsongens nyheter inom hudvård och makeup och kan dessutom vara en hjälp till att hitta passande hudvård och nya favoriter! Storleken på produkterna kan variera, från reseförpackning till fullstorlek, men de är tänkta att räcka i minst några veckor så att du hinner bilda en uppfattning för hur produkten fungerar för just dig. Beautybag innehåller produkter som du kan hitta i butik eller webbutik i Sverige, och merparten av produkterna som skickas med är produkter som finns till försäljning, inte bara små gratisprover.

I varje Beautybag kan det även följa med trevliga överraskningar så som specialerbjudanden från butiker och magasin eller rabattkuponger.
Vi anpassar din Beautybag efter just din hudtyp och innehåller produkter för torr/känslig, normal/fet/problem och mogen hy. I ditt paket får du även med information om produkterna samt information om övriga produktutbud i serien.



Så segla in på deras hemsida: www.beautybag.se o ställ dig i kö du oxå för nästa utsick. Först til kvarn gäller.

Puzz på er gullrumpor

Kommentarer
petra

verkar som en bra sida, men håll utkik,

jag kommer lägga upp tävlingar om smink inom kort ;)

2008-06-25 20:13:07
http://pey.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: