Galen i klänningar

Pretty things 2008-06-21 19:44:31
Kommentera - 2 st

Jag e helt såld på klänningar just nu. Vill bara gå omkring i klänning hela tiden. E juh det ultimata plagget o ha på sommaren. Är en hel outfit. Allt den behöver till är ett par fina skor o du e ready to go. Kan juh alltid va fint o matcha med en fin väska till o lite fina smycken. Men ibland behövs nästan inte det heller. Klänningen är allt-i-ett plagget o tur att det finns så många bra designers som gör så vackra kreationer som passar alla slags olika tjejer o kvinnor.

Helst av allt har jag bara axelbandslöst på mig just nu, men kan va jobbit o stå o dra upp klänningen hela tiden. Om man nu inte har tejp inuti. Men d e fint som bara den o ha bara axlar o sen så slipper man dom där linjerna där över när man är i solen. O sen är det även nice me klänningar som har en markerad midja. Visar fram formerna lite. O eftersom axelbandslöst är "the thing" denna säsong så kan man hitta sådana klänningar hos alla designers o klädkedjor just nu.

Har suttit o suktat efter en drös med klänningar på nätet de senaste timmarna medans jag chillar efter gårdagens fest. Vill bara sitta o beställa hem allihopa, men då måste jag ha typ 15000-20000 kronor på banken just nu. Inte riktigt vad jag har o avvara just nu..hehe. Tänk om alla designers fick fnatt o kände att de ville skicka deras klänningar till mig gratis. Min lycka skulle vara gjord.
Hittade en del av mina favoriter som är axelbandslösa, men var en som var så fin så fin o stack ut mest. O det är den som kommer från Zac Posen. Så fin med alla dom färgerna o de enkla linjerna. Passar min lilla kurviga kropp pertekt.

Tänkte visa upp en parad av vackar klänningar för er som fastande på min näthinna. Har ni nån favorit så dela gärna med er o varför är just den en favvo.
Enjoy girls!


Klänning från Celine


Klänning från Hervé Legér


Klänning från Alicia+Olivia (vänster) och Jovovich-Hawk (höger)


Klänning från Zac Posen (vänster) och Calvin Klein (höger)      

Alla klänningar kan ni hitta på www.net-a-porter.com om ni känner att ni har en tillräckligt stor plånbok..hihi.

Puzz                             

Kommentarer
Kattis

Åh, tack så mycket.

Jag tar runt 200 kr för smyckena, beroende på längd och pärlsorter.

Jag har gjort så mycket nu så jag har svårt att komma på nya idéer. Men det släpper snart.

Gjorde ju 3 igår.

Ha det gott.

2008-06-21 19:56:08
http://kattis11.blogg.se/
Kattis

Dessa är långa och det rosa knyter man bara.

Självklart kan jag göra armband till. Inga problem alls. Kan göra det på memorywire så blir det flera varv.

Jag är jättekär i der rosa också...och det turkosa och det oliv. Hihi.

Jag lämnar även min mail.

2008-06-21 20:19:54
http://kattis11.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: