Fly fly away

Småsaker 2008-06-19 09:23:59
Kommentera - 0 st

Idag ska jag åka iväg till Finland på min semester. Har längtat så mycket. Ni kanske itne tycker att det är nån bid deal o bara åka över till andra sidan pölen, men för mig som har nästan merparten av min släkt där är det helt underbart. Ska bli så kul att få ta det lugnt på landet ett par veckor. Min moster, som jag ska till, bor typ mitt ute i skogen i ett stooort hus. Det är så tyst där på morgonen att allt man hör, helt bokstavligt, är fåglarna. Är ju det helt motsatta från storstads bullret man lever med dagligen. Men baksidan blir då att jag sover alldeles för länge..hehe. Men de är ju de semestern är till för, att vila ut. O det ska jag verkligen unna mig. Stress ska strykas från min hjärna totalt. Så det kan bli väldigt sporadiskt med inlägg tills jag kommer hem igen, men jag ska försöka skriva så mycket jag hinner under tiden jag är borta. Just so u know...
Men nu har jag lite stress ändå. O ni kan ju anta att det är för att jag ännu håller på o packar. Har lite saker kvar att få med, men eftersom jag bestämmt mig för att resa light så får ju inte allt jah vill ha med plats. så har verkligen fårr sortera om en miljon gånger. Men det borde vara bra nu. Hoppas jag..haha. Vid incheckning kommer dom väl säga att jag har 70 kilo för mycke i bagaget..hehe.

Tänkta tipsa om två produkter som kan va bra o ha nu i sommartider. Jag har blivit helt kär i dom sen jag köpte dom. Jag älskar hårvårdsprodukter o skulle lugnt kunna överköpa mig på dem. Men just nu behöver jag inte det, för jag har hittat lösningen till mitt platta o fina hår. Nämligen Sachajuan "Ocen Mist". Det är ett saltvattenspray som får mitt hår att må en massa bättre. Bara spreja på efter att man har handukstorkat håret efter duschen, låta håret luftorka eller göra det me fön. Hey presto, fylligt hår med lite grov textur. I lövs it. Sen när du fixat till håret så sprejar du över lite Sachajuan "Shine spray" o du får den bästa frisyren i stan. Den ger håret en fin o naturlig glans. Gör int ehåret tungt eller så alls. Superbra grej. Så dom två grejerna åker med mej vart jag än är. Kan alltid rädda mina bad hair days. Testa ska ni få se.



Nu ska jag äte lite frukost o packa klart den där förgrymmade väskan.

Puzz



 


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: