Ännu en studentfest

Family 2008-06-27 12:37:05
Kommentera - 2 st

Idag dirket när jag vaknade så åkte vi iväg o handlade. Vi ska ha en till fest för min lillebror o för att han tog studenten. Finska släkten vill oxå fira. Så de blir grillfest här ikväll med tårta o champange o allt. Lillebror sa att de behövs ju inte, men vill min moster nått så går de inte o stoppa henne..hehe. Så kusinerna kommer över lite senare med sina respektive. Ska bli kul med en till grill/bastu/studentfest..finnish style!
De full fart i köket med just nu o fixa o trixa till det. Jag orkade inte lägga mig i nå mer, blev för jobbit me många kockar. Gick därifrån för kom på att jag had e juh inte skrivit nått idag..iikk!

Föröskte precis få me mig min bästa kompis till Sex and the City-filmen,  men neeeeej, inte han. De bara för tjejer. Så de kan bli för mycket östrogen för killar..haha. Kunde nästan förstå att han inte ville me. Men bad honom snällt om o åka til Barkaby Outlet när jag kommer hem o de verkade vara ett bättre alternativ. Plus att han har stooooor bil så får plats me massa påsar..hihi. Måste kolla upp vad som kan va bra o köpa till resternade del av sommaren. Några bra tips? Måste nog ta o rensa ur garderoben så de får plats me lite nya plagg. Just nu e de knöckfullt. Har tre garderober o de få snart inte plats nå mer i dom.  Precis som Carrie säger till Mr. Big i SATC-filmen: "Don't give me a big ring, just give me a biiiig closet". Så ska jag säga till min framtida man..haha.

Ha en underbart mysig dag!
Puzz

Kommentarer
ankan

bra blogg.

2008-06-30 09:11:16
Therese

Hej :)



Hoppas du har en underbar semester söta!

Själv hade vi en underbar tid i Bulgarien.



Stor puss t




Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: