Working 9 to 5

Livet 2008-07-21 17:14:33
Kommentera - 2 st

Hann inte ens skriva ett lite miniinlägg imorse innan jobbet. Va liiite bråttom så. Jag e inte riktigt med i svängen ännu, så kan bli så att ni får vänta till eftermiddagarna ett tag innan första livspusten kommer från mig.
Men som sagt så var de första arbetsdagen idag efter semestern. Skönt att man fick en mjukstart i alla fall. Tjejen som hade varit min vikarire hade jobbat undan massa ärenden åt mig. Så jag kunde verkligen koncentrera mig på varje fall någrant o bra. Plus att allt går så mycket bättre när man har världens bästa arbetskompis som sitterbrevid en. Vi drar skämt vart om vartannat o skrattar så dagen går till slut riktigt snabbt. Plus atthon idag lärde mig massa smågrejer som man kan göra när man inte har någar egna ärenden o fixa med. O sånt e alltid kul. Me brain be like a spung..

Hade på min ett av mina nya armband, som jag gjorde igår, på jobbet idag o fick en massa kommentarer om hur fin den va. En av tjejerna sa att de va precis min stil. Me be so happy! Precis så jag vill att de ska uppfattas. Då har jag lyckats med min idé. =). Lovley...
Så summa sumarum så har min första da på jobbet vart helt nice som helst. O imorron blir de o fara hem till superduper tjejen Storm på middag efter jobbet. Mys o kojs! En liten tjejkväll mitt i veckan gör alltid susen. =)

Men nu blir de dagens middag som ska göras...past med nån god sås ska de bli.

Puzz på er sötisar


Kommentarer
Therese

Kul o ha dig tillbaka söta!



du måste ha hela och i min länk för att länken ska funka (alltochlitedärtill)



Ser fram emot imorgon!



Jätte fina armband hjärtat!



pUSS

Wysteriia

Ååååh men tack för din supersöta kommentar! Så glad jag blir!:D

2008-07-21 19:44:03
http://Wysteriiasblogg.se

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: