Torsdag+eftermiddag=sant

Livet 2008-07-24 18:41:02
Kommentera - 4 st

Shhiiiiiittsooooo...vad det är varmt här. I love it! Äntligen lite värme här uppe i Nordpolen. Men så kast att vi inte får ha på oss shorts eller linnen på jobbet. Så där inne sitter vi om dagarna som små sillar i en bastu o svettas ihjäl i våra businesskorrekta kläder. Ser rätt roligt ut när en hel arme av människor som sitter täckta från topp till tå ditter o dyrkar bordsfläktarna vi har..haha. Helt ärligt gör en rörelse för mycket så börjar man svettas floder. Helt sinnessjukt helt enkelt..
Direkt när jag kom hem så var d bara av med de svarta finbyxorna, fin tröjan o klackarna o på me shorts, linne o flip-flops.
Skönt att de baa är en dag kvar av jobbet, sen ska jag njuta av solen i fulla drag hela helgen. Får bara hoppas att de håller i sig. Jag e typ sämst på o kolla väderleksrapporten. Kan dra på mig vinterjackan när de e 10 grader varmt ute o gummistövlar när de e värmebölja..hehe. Maybe not so smartis.

Nepp, nu ska jag ta o tänka på o komma i rätt sinnesstämmning för en skön o lång powerwalk. Men ska nog vänta lite till, e ju trots alt lite för varmt ännu känner jag. Vill inte få värmeslag...O tvätten e ju igång så hallåååå, den kan jag ju inte lämna...

Vad pysslar ni med i den gassande solen?

Puzz på er sötisar

Kommentarer
ida

usch låter inte som nån höjdare. jag har också jobbat i värmen, städat hotellrum - inte skönt det heller! man vill ju hellre ligga i bikini och slöa.

Ha en härlig kväll nu när du är ledig i alla fall, och njut av solen :)

2008-07-24 19:42:41
http://karlssonida.blogg.se/
ida

skönt! jag jobbar lördag också så ingen vila där inte ;) hehe

2008-07-24 20:00:03
http://karlssonida.blogg.se/
ida

Ja, det är ingen höjdare. alltid tråkigt att jobba lördagmorgnar.. typ när alla andra är ute och festar så måste man själv ta det lugnt för att man ska upp och jobba.

Ja, visst är den söt söt söt!!

2008-07-24 20:06:59
http://karlssonida.blogg.se/
Therese

Foo shoo my darl, det var VARMT idag. Fy fan.



4 days down, 1 to go..



ska vi luncha ute imorgon hjärtat?

PUSS


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: