Top of the mornin' to u..

Livet 2008-07-11 09:24:03
Kommentera - 0 st

Vaknade väldigt tidigt idag. Klockan var 8 när kröp upp ur sängen. Knas! Jag kan aldrig sova länge när jag e hemma. Inte ens när jag vet att jag e ledig o inte har några tider att passa. Men men..då får jag se de från den ljusa sidan. Har massa fler timmar på dagen att utnytja. Men ännu har jag inte gjort så mycket bra grejer. Plockat undan lite o sen fastnade rumpan i soffan..hehe.

Igår va jag o Chickenlegs o får runt halva stan. Först tog i en trip in till city där jag växlade mina euros som jag hade kvar från vistelsen i Finland. Sen en snabbis in till Make Up Store för o köpa en ny Cover up (som jag inte kan leva utan). Sist men inte minst innan vi får från stan så var vi tvungna att hitta shorts till Chickenlegs o han har typ sååååååååå speciell o specifik smak så de va visst inte vilka shorts som helst som skulle me hem. Men till slut efter många o men så hittade vi tre par..thank u God!! Haha. =)
Efter city for vi iväg till IKEA. Me löööööövs IKEA!! Där köpte jag en tvbänk , som Chikenlegs senare satt ihop åt mig..thank u daaaarrrling! Han själv köpte en hel drös med lträådor av olika modeller. Han ska organisera hemma lite. O de kan behövas..hihi. När jag kom hem så hade mitt paket från H&M kommit. som jag har längtat efter mina fina chinos o min coola badrdäkt. And now they r mine...hihi. Passade som handen i handesken båda två. supernöjd.
På kvällen vispade vi ihop en grymt god kycklingsallad o jag tittade på The Ring. shit den filmen e juh så sjukt läskig. Knas!! Sen somnade jag i soffan vid nått tillfälle. Va helt slut o bollen o kände mig lite krasslig så. Känns som om en förkylning kommer break out snart med ful force. IIKKKK!!

Nepp, nu ska d göras frulle. Me be so hungry. Ska nog göra toast me Philadelphiaost..smarrrrrr!

Puzz på er gullrumpor.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: