SPA-kväll á la MizzPink

The good things in life 2008-07-18 20:47:22
Kommentera - 0 st

Ikväll blir den en full spakväll. De har jag inte haft på så länge så jag minns inte ens..knas. Eftersom jag sitter fast här hemma hos Chikenlegs som har ett badkar (jag e inte lyckligt lottad o ha de hemma hos mig) så ska de minnsan blir ett minispa här hemma hos honom. Tur att han ska ut o festa så får jag lyssna på bra musik, dricka lite vin o läsa skvallerblaskor helt i lugn o ro. De e verkligen sällan man i ordets rätta bemärkelse tar hand om sig själv. Behöver inte alla gånger handla om värsta lyxspendering. Kanske räcker med att köpa sin favorit tiding o en påse godis, ett gott vin o titta på en skön film eller som nu en liten egen fixad spa-kväll. Lite räcker långt ibland...


Mitt lilla spakit (eller en del av den...)


Min kvällsläsning


Mina törstsläckare

En fredagkväll kan inte bli bättre...

Puzza

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: