Söndagsmorgon

Livet 2008-07-20 13:39:15
Kommentera - 1 st

Hoppsan vad man sov länge idag då. Vaknade 12.40!!!! Palla har inte sovit så här länge på flera år. Fick kolla på klockan ett miljon gånger för o fatta att den verkligen va så mycket..haha. Men men, har man e rolig drinkkväll på stan så har man. Då får man eller rättare sagt måste man få sova ut ordentligt. Men måste lägga mig i tid ikväll ändå för imorrn slutar semestern o jobbet kallar. Tar emot som bara den o börja jobba, men de fixar sig när man vet att man har världens coolaste tjej som arbetskamrat. Så första dagen kommer nog gå förbi mig snabbt. Måste ju gå igenom allt o sätta mig in i lunket igen.
Men men..idag har jag ännu semester. Får se till o äta frulle o hoppa in i duschen o göra nått av dagen kanske. E ju kanonväder utanför fönstret oxå.

Puzz på er sötisar

Kommentarer
Therese

Ska bli underbart o ha dig tillbaka imorgon. Äntligen :) Ska bli kul o se armbanden du gjort!


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: