Some light shopping..

Shoppingbag 2008-07-25 21:25:09
Kommentera - 3 st

Gjorde en liten tripp till affärerna. Var bara tvungen att köpa ett supersött linne på Gina Tricot som jag såg när jag o Stormen var ute o småhandlade i tisdags. Var bara tvungen o gå tillbaka o köpa den. Den va precis i min smak all the way. De va precis vad Stormen sa när hon såg den oxå..hehe. Sen hittade jag även en jättefin o enkel kjol på H&M. Passar perfekt o ha till allt. Måste ibland tänka på mina inköp eftersom jag vill att de ska kunna gå bra o ha på sig på jobbet. Jobbit emellanåt, men de funkar om man vill. Så min garderb har till slut blivit indelad i 2: jobbkläder o icke-jobbkläder.
Sen hittade jag lite andra småsaker som gjorde mig lite glad i själen. Nämligen ett nagelvårdskit från Depend och supersött nagellack från Mavla. Sen fick även en bok följa med i shoppingbagen. Hittade Joyce Carol Oates nya bok "svart flicka vit flicka". Verkar vara en superbra bok. Måste nog börja läsa några sidor i den redan idag.


Linne från Gina Tricot.


Kjol från H&M


Nagelvårdskit från Depend o nagellack från Mavala


Bok av Joyce Carol Oates "svart flicka vit flicka"


Nu ska jag titta lite på "Transamerica" på 5:an. Verkar vara en kul o annorlunda film. Intressant o se hurt en kvinna kan spela en man som vill vra kvinna. Snurrigt de där...

Vad ska ni hitta på en ljummen sommarkväll?

Puzz på er sötisar...

Kommentarer
R

Hehe låter super! =) tack detsamma!

2008-07-25 21:39:12
http://kausi.blogg.se/
Petra

linnet var skit snyggt! :) somrigt! Hoppas du får en härlig dag i solen! :D Kram

2008-07-26 11:48:52
http://sotnosen.blogg.se/
Carro

Vilket sommrigt och fint linne ! :)

Vad handlar boken om ? Ha en fortsatt bra helg !

2008-07-26 12:10:46
http://carodan.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: