Sex and the city

Pretty things 2008-07-23 23:11:52
Kommentera - 0 st

Alltså, hur många gånger kan man se Sex and the City?? Jag vet att jag kan se den huuur många gånger som helst. Jag älskar den här kvartetten av kvinnor. Alla e så olika men ändå så lika. Me lööövs it. Plus att man kan få så mycket inspiration av alla deras outfits varje gång. Även fast de är gamla avsnitt så finns de alltid nått som ögat fastnar på. Eller det kanske bara är jag som tycker så? hehe...



Bara kolla in den här outfiten som Sarah Jessica Parker har på sig. Visst den är inte från serien, men ändå...Kolla bara skorna. Me wants liksom...give me!

Har ni nån favorit outfit från SATC? Please share with the people...

Puzza

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: