Samtal me lillebror o mahjong

Family 2008-07-11 22:37:38
Kommentera - 0 st

Lillebror ringde ikväll som vi har bestämmt tillsammans. Han hade varit på sin sista läkarundersökning ikväll o han blev A-klassad. Dett betyder att han har näst intill perfekt syn o hörsel, superbra blodtryck och bra blodvärden. Så nu betyder allt detta summa sumarum att bror min kommer ligga i lumpen troligtivs i 12 månader. NEEEEJ!!! Vill inte de. Vill ju ha hem honom redan till jul. Men e man bra så e man. Men han hade visst pratat med sin undersergant o han sa att min bror kommer troligen får välja mellan sina två topp val av de han vill bli när han e i lumpen. O de ska visst va två av dom bästa o roligaste valen, så de var en bra sak i alla fall.
Sen fick jag reda på av honom att om en månad ska vi tillbaka dit för att han ska svära faneden. Det är då de klassas som jägare, ja kustjägare då alltså. Så längtar tills dess. Har redan börjat räkna ner dagarna..hehe.

I brist på saker o göra innan min bror ringde så började jag splea mahjong på nätet. Gör aldrig det, för palla mig det är beroendeframkallande...hahaha. Har nog suttit total 3 timmar o spelat allt som allt. Tur att det är helt gratis, annars skulle jag va bankrutt haha. E skitsvårt men så bra hjärngympa. Testa de om ni har lite långtråkit eller känner att hjärnan börjar bli lite för slapp o mossig.

Nu så ska jag lägga ner datorn för ikväll o värnta på att "Ring 2" ska börja på 5:an. Scaaaaaryyy.


Puzz på er gullrumpor o sussa sött
.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: